Ik kan niet in je portomonee kijken maar ik zou direct alle schijven en tussenlager (rubber+lager) vervangen tenzij je zeker weet dat deze nog echt goed zijn.
Ook goed de topagerbussen inspecteren.
Middelste rubber, is nagenoeg nieuw. Het rubber vertoont geen enkel haarscheurtje of wat dan ook.Ik kan niet in je portomonee kijken maar ik zou direct alle schijven en tussenlager (rubber+lager) vervangen tenzij je zeker weet dat deze nog echt goed zijn.
Ook goed de topagerbussen inspecteren.
Cardan schommelt helemaal niet als ik de as rond draai, zo stug als iets.Middenlager(rubber) is makkelijk op slijtage te controleren!!
Als de gehele cardan flink schommelt nadat je aan het middenlager een flinke draai hebt gegeven is in elk geval de rubber bijna heen.
Lager zou niet echt hoorbaar moeten zijn maar als er al geen speling is kan hij weer gewoon eronder!
Ja klopt, hoe haal ik het busje van de as, zodat ik het oude rubber eraf kan schuiven?Als je de as d;'r af hebt zie je aan de uiteinden de kleine metalen cilindertjes zitten.
Zit ook tussen de 2 delen in.
Metaal, dus goed visueel te inspecteren.
Art# ?
Ná montage pas he.Niet vergeten het metalen omhulsel van de hardyschijf te halen.
(van horen zeggen, ik had het zo laten zitten als ik niet beter wist)
dankjewel jefDie beweegt mee met de geleidebus.
De astap heeft een bolconische kop,beiden onderdelen hierop mogen vrij meebewegen.