oei, doe dan ff een tekening...nee helaas heb geen fototoestel hierHeb je ook een voto van die spinners?
oei, doe dan ff een tekening...nee helaas heb geen fototoestel hierHeb je ook een voto van die spinners?
Hebben wij het wel over dezelfde spinners?ahum, ik heb de ANWB maar gebeld, die komen straks langs![]()
het is nog geen 1 april hoorahum, ik heb de ANWB maar gebeld, die komen straks langs![]()
ik bedoel zo´n draaidop op de velg (vind ze zelf ook niet zo mooi maar ja tis mijn auto ook niet)Hebben wij het wel over dezelfde spinners?ahum, ik heb de ANWB maar gebeld, die komen straks langs![]()
AAAARRRRRGGGHHHik bedoel zo´n draaidop op de velg (vind ze zelf ook niet zo mooi maar ja tis mijn auto ook niet)Hebben wij het wel over dezelfde spinners?ahum, ik heb de ANWB maar gebeld, die komen straks langs![]()
Tuurlijk is dat een grap. Als mijn vrouw met spinners ging rijden kwam ze de deur niet meer in...Met spinnende wielen wel natuurlijk
![]()
Bovendien kan ik me echt niet voorstellen dat "Nijntje himself"die zelf racers bouwt hier gaat vragen hoe je spinners verwijderd: Er aftrappen gewoon...
Ik wil fooootoooooooooossssss zien...
Volgens mij heeft rees cees de gekke knijnenziekte...