Ik heb momenteel GT Radial Champiro GTX-jes op m'n gtv6 liggen. Nog nieuw setje erop gelegd door de vorige eigenaar, ik kende het merk ook niet, maar blijkbaar krijgt het prijs/kwaliteit goede reviews en ik ben er ook wel tevreden over (met m'n beperkte ervaring). Het is een soort Toyo Proxes T1R kloon.
DIT IS EEN K.....band van de eerste orde! Als je echt hard gaat dan zoekt het wegprofiel, levensgevaarlijke kloon!!!!! Niet doen!
Dit is de band die mij gelijk naar de shop voor 4 andere heeft doen gaan, maar dan echte - wat ik nu ga zeggen klinkt blasé maar toen ik met beide handen het stuur noodgedwongen stevig moest vasthouden bij hoge snelheden bij het gas loslaten was ik dat (geschrokken) in 1 keer poepzat!
Andere banden gemonteerd en alles ok...(Misschien geen vergelijk met de nieuwe banden van 165,-euri p.s.)
En praat mij er niet van: de belijning was goed of je had een ander mankement. Ik zit veel in Germany met een vrij nieuwe auto dus ik weet waar ik het over heb. De band is vrij goed totdat je echt flink in de snelheid zit....dan wordt ie echt eng! Bovendien is het een misselijke herriemaker! (Rolgeluid) Ze zaten eronder toen ik de auto kocht, toen oogde het goed maar dat was ook alles.
Ik heb ze echt weggegooid.

(tis dat ze niet in de Kongskilde gingen

)
Heb je een suffe fiets - of ga je nooit eens flink naar de bodem op het gas...kun je ze overwegen want het profiel oogt aardig!
Geen Champiro's, never! niet doen !
Goeie banden zijn echte banden (Bridgestone op je 15ers Ronals zijn best goed) ON Topic :
PIRELLI beste prijs/ kwaliteit voor overall gebruik voor de niet suffe straatversies van 105:
- Kost je niet de kop
- Oogt leuk - staat netjes
- Nat wegdek bij normale acties: acceptabel
- Weinig herrie en goed balanceerbaar
- Droog best lekkere grip
Wat wil je dan nog meer?