marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

RE: schijven+klauwen GTA pas te maken op 75?

wo mar 02, 2005 11:40

En dat klopt. Ik heb zelf de DS2500 op mijn straatauto en op mijn racer wel eens met de DS3000 geremd. Remservice is echt prima tent!
Alfa romeo: The art of the machine!

matra sports
Guru
Guru

wo mar 02, 2005 12:53

die set ken ik LC :wink: laat effe weten hoe e.e.a. straks wordt afgewikkeld en of je tevreden bent. daar hebben anderen dan ook weer wat aan !

groeten
jos

LC
Member
Member

wo mar 02, 2005 13:05

OK =;

ErwinV6

do mar 03, 2005 12:24

Dus al die niet deugende klauwen komen zo in de handel????
Of hoe zit dat :roll: :roll:

LC
Member
Member

Re: RE: schijven+klauwen GTA pas te maken op 75?

do mar 03, 2005 12:43

Dus al die niet deugende klauwen komen zo in de handel????
Of hoe zit dat :roll: :roll:
Nou, dat niet (hoop ik) Bij remservice Utrecht werd tegen mij gezegd dat er een upgrade- cq. modificatieset van Brembo is voor de GTV 24v (ook voor de GTA's zijn sets leverbaar). Kennelijk ben ik niet de enige met klachten. Maar voor nieuwe 'sportievere' auto's levert Brembo blijkbaar een goedkopere, minder goede set die er misschien wel 'stoer' uitziet, maar dat niet waarmaakt. En autofabrikanten zijn natuurlijk nooit te beroerd om een paar stuivers te bezuinigen. :?

Maar om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: Ik zou niet alle moeite doen om je 75-remmen om te bouwen naar de GTA-specificaties omdat deze dus van dubieuze kwaliteit zijn. Volgens mij zijn er meerdere fabrikanten die upgrade-setjes voor de 75 leveren van goede kwaliteit. Kijk ook eens op www.movit.de Je kunt ze ook mailen, ze reageren via een nederlandse agent.

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mar 06, 2005 14:53

zit zo eens mee te lezen maar ik heb hele goede ervaaring met tarox schijven en ferodo 2500 serie blokken slijtage blijft intresant en kan heel veel voor zijn kiezen krijgen als het gaat om warmte maar met gegroefde schijven blijf je welm altijd wat trillingen krijgen van wege de lucht verplatsing in de groeven :D
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

RiniV6
Full Member
Full Member

zo mar 06, 2005 20:35

zit zo eens mee te lezen maar ik heb hele goede ervaaring met tarox schijven en ferodo 2500 serie blokken slijtage blijft intresant en kan heel veel voor zijn kiezen krijgen als het gaat om warmte maar met gegroefde schijven blijf je welm altijd wat trillingen krijgen van wege de lucht verplatsing in de groeven :D
Ik rijd ook met tarox schijven en ferodo 2500 blokken idd een goede combinatie! Maar ik heb geen last van trillingen of iets dergelijks tijden het remmen..
- Alfa Stelvio 2.0
- Alfa Giulia Super
- Maserati Quattroporte Sport GT S

LC
Member
Member

wo mar 09, 2005 19:09

@Erwin,

Ik kreeg vandaag een mailtje van RSracing waarin dit remsysteem werd aangeprezen. Iets voor jou? :idea:

http://www.alfaromeo-performanceparts.c ... =BUDBZQB95

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

do mar 10, 2005 21:27

ok kan misschien ligt het aan de auto vriend van me heeft een impreza en heb daar tarox 44groefs schijven onder gehangen omdat hij ook remkracht te kort kwam en hij voelt dat wel duas ligt misschien aan de auto of heb jij die geperforeerde schijven van tarox?????????

gr :lol:
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

ErwinV6

vr mar 11, 2005 19:12

Hoi LC,
Ik heb inderdaad van die set gehoord en misschien is het ook interessant..
Maar ik heb nu 1maal andere klauwen in gedachte en ik denk dat ik toch maar voor AP-4zuiger klauwen ga.
Het liefst heb ik de schijven (gegroefd) van een SZ/RZ omdat deze iets groter zijn en daardoor de klauw wat mooier past.Maar volgens mij is het heel lastig om aan deze schijven te komen of heb jij misschien een idee?
De set van Ron klinkt ook interessant maar ben bang als ik die maat schijven gebruik in combi met de AP klauwen dat ik minimaal met 17 inch moet rijden.
Zal Ron eerdaags is bellen..

LC
Member
Member

za mar 12, 2005 15:20

Even googelen misschien? Bel anders remservice Utrecht eens. Ben daar net vandaag de nieuwe Brembo-set voor de GTV gaan halen. :D Zag er allemaal perfect uit, kreeg forse korting en die meneer daar lijkt te weten waar hij over praat.

Ga morgen het zaakje monteren en inremmen en dan maar 'ns kijken hoe het zich op de lange termijn houdt.

matra sports
Guru
Guru

za mar 12, 2005 20:07

ik had hem gewaarschuwd dat je langs zou komen :wink: :biggrin:

LC
Member
Member

za mar 12, 2005 20:12

ik had hem gewaarschuwd dat je langs zou komen :wink: :biggrin:
Da's mooi, bedankt! Ik zal je weer inseinen als ik weer eens ergens ga shoppen! :roll:

LC
Member
Member

zo mar 13, 2005 19:20

Wilde vandaag m'n nieuwe Brembo-setje monteren. Bleek dat de bevestigings-'bracket' waarmee de klauw aan de fusee vastzit niet paste @@##!!. Had uiteraard de remleiding al los. Zat niets anders op dan de oude klauw weer terug te zetten, ontluchten etc etc. Na 1,5 uur sleutelen weer terug bij af!!! Mailtje naar remservice Utrecht, ben benieuwd....
Teleurstellend dus !!! ](*,)

Terug naar “Algemene Technische vragen”