omdat de ombouw van 1.3 naar 1.7 carbs ongeveer 30 tot 50 euro kostIk denk dat ik iets mis, waarom niet gewoon 1.7 carbs er op?
en 1.7 carbs 200 euro.....
en het resultaat is hetzelfde.
omdat de ombouw van 1.3 naar 1.7 carbs ongeveer 30 tot 50 euro kostIk denk dat ik iets mis, waarom niet gewoon 1.7 carbs er op?
klopt helemaal, het heeft 2 jaar geduurd, maar dan heb je wel eer van je werk.jorrit ik weet zeker dat jij hier uit gaat komen,jij hebt toch ook jouw compressorblok
aan de praat gekregen hoeveel werk heb jij daar wel niet mee gehad.
Ik ben ook zeer benieuwd hoe jouw sw in het echt klinkt dan zal ik mijn oorkleppen
vast mee nemen
succes met het afstellen en hou ons op de hoogte.
Boxergroet lauris
Sow dan moet ik eens de zolder op.omdat de ombouw van 1.3 naar 1.7 carbs ongeveer 30 tot 50 euro kostIk denk dat ik iets mis, waarom niet gewoon 1.7 carbs er op?
Als dat kan voor dat geld,wil ik ook wel een setje met verturi's en alle afwijkende sproeiers uit bovenstaand lijstje..omdat de ombouw van 1.3 naar 1.7 carbs ongeveer 30 tot 50 euro kostIk denk dat ik iets mis, waarom niet gewoon 1.7 carbs er op?
Yep, 1700QV en 1700IE blokken zijn hetzelfde ook de koppen, de QV carb koppen hebben evengoed uitsparingen voor injectors. Het enige verschil is dat de QV iets scherpere nokkenassen heeft dus met een IE op carbs ga je niet van 105 naar 118 pk maar ergens ertussen in.Maakt niks uit een 1.7 ie blok loopt. Prima met 40mm webers.
Hoef je niks aan te doen.
Wel blok netjes afstellen natuurlijk.
Grt rogeralfa
Ik heb een 33 type 2 met een 1.7ie blok erin op carbs 40ers van een qv dat ding loopt heel goed rijdt ook heel goed trekt prima heeft alleen bij constante snelheid rond de 3000 rpm dat ie iets wat schokkerig is mag geen naam hebben verder perfect. deze winter ga ik mijn qv blok nakijken (nooit door mij gebruikt dus weet niet wat het is) en eventueel tijdens de wintermaanden ombouwen in de 33.Yep, 1700QV en 1700IE blokken zijn hetzelfde ook de koppen, de QV carb koppen hebben evengoed uitsparingen voor injectors. Het enige verschil is dat de QV iets scherpere nokkenassen heeft dus met een IE op carbs ga je niet van 105 naar 118 pk maar ergens ertussen in.Maakt niks uit een 1.7 ie blok loopt. Prima met 40mm webers.
Hoef je niks aan te doen.
Wel blok netjes afstellen natuurlijk.
Grt rogeralfa