Ha ha je gaat toch geen 60dkm per jaar in een 33 of 75 voor je lol rijden en helemaal niet voor je werk.Hmmm, let the flame-wars commence...trouwns het gaat niet om fijn rijden (dat doe ik met de ford)

Ha ha je gaat toch geen 60dkm per jaar in een 33 of 75 voor je lol rijden en helemaal niet voor je werk.Hmmm, let the flame-wars commence...trouwns het gaat niet om fijn rijden (dat doe ik met de ford)
Eigenlijk moet je zo'n blok gewoon in de lelijkste 33 (type 2) gooien,
Hmmm, jaren gedaan hoor... 80dkm op een jaar met de 33 1.7 SW op gas. En zonder problemen. Daarnaast 20dkm met de 16v prive klokken. Heerlijk gewoon. En meer karakter dan een F...Ha ha je gaat toch geen 60dkm per jaar in een 33 of 75 voor je lol rijden en helemaal niet voor je werk.
niks hieligschennis....Hoezo hieligschennis? ........................................
Historisch gezien dus geheel verantwoord.
Ik ben iig benieuwd naar het eindresultaat.![]()
t was de knuppel in t hoenderhok....... jij kreeg em voor je kop?![]()
![]()
voor mijn part hang je er een ferrari V12 in, ik vind t geweldig
Hoezo niet? Momenteel doe ik er voor het werk alleen al 40.000 per jaar in een 33 16V, gewoon op benzine. Ja oke, ik betaal me blauw aan accijns maar dat even terzijde... zo en nu ga ik een trapje zoeken om van de kast af te komen....Ha ha je gaat toch geen 60dkm per jaar in een 33 of 75 voor je lol rijden en helemaal niet voor je werk.Hmmm, let the flame-wars commence...trouwns het gaat niet om fijn rijden (dat doe ik met de ford)