En wat bedoel je met: "op sporing wel" ? Ik mag toch zeker wel zelf bepalen hoe ik mijn sporing stel.

Dus nu weltja, ligt een beetje aan de roest aanslag natuurlijk, aar bij mij zat er ook wat roest op een leiding, even met een stukje schuurlinnen erover heen en opnieuw zwart spuiten en klaar ben je....
en als je van de veerpootlagers bedoeld, die staan nergens beschreven voor de APK, wel de veerpootschotels, die mogen geen roest hebben.
Bij mij waren ze destijds gewoon helemaal weg...er lagen nog 5 kogeltjes in ofzo..De rest was weg, helemaal vergaan. Ik heb nog 1 week door gereden met die knakkende geluiden (vooral bij het sturen bij lage snelheden, inparkeren enzo) daarna uit elkaar gesloopt...in die ene week kan het nooit zo gegaan zijn...ze waren dus al veel langer verrot blijbaar.Nou, een typisch efect van versleten 33 veerpootlagers is dat ze vast gaan zitten i.p.v. meer speling vertonen.
Je hoort ze dan ook duidelijk 'knakken' of ziet de wielen schoksgewijs de beweging van je stuurwiel volgen. Niet goed dus.
Daarnaast zijn die lagers vrijwel gratis (iets over de eur 20,-) dus a.u.b. niet op bezuinigen!