En daar heb je een goede moderator voor nodig.
Als voorbeeld, "mijn 155 stopt er ineens mee".
Negen van tien keer is het het bezinepomprelais waar de pootjes van gecorrodeerd zijn, of
een verstopt benzinefilter die er al jaren onderhangt.
Is ook lastig om als leek over zo'n storing een vraag te stellen, hoe formuleer je zoiets het beste in de topictitel??
In zo'n geval zou een moderator de titel kunnen aanpassen, of een techneut die het beter kan formuleren kan dit
vragen aan de topicstarter.
Dan zal het probleem sneller en beter in de zoekfunctie op te zoeken zijn.
Walter u is mij voor.Wie is dit gelul nu eigenlijk gestart en met welke intentiebehalve dat de lappen tekst langer en langer worden heb ik niet echt het idee dat we hier nu iets mee opschieten. Maar dat ligt ongewtijfeld aan mij...
Sorry??Walter u is mij voor.Wie is dit gelul nu eigenlijk gestart en met welke intentiebehalve dat de lappen tekst langer en langer worden heb ik niet echt het idee dat we hier nu iets mee opschieten. Maar dat ligt ongewtijfeld aan mij...
Een technische moderator die mi alleen in techniek modereert en opmerkingen zoals bovenstaande voorbeelden gewoon verwijderd.- Motoren. alleen de mechanische delen van motorblokken
- brandstofsysteem en ontsteking alles gerelateerd aan de brandstofvoorziening en ontsteking, dus injectoren, carbs, ecu, bobines etc.
- aandrijflijn koppeling, versnellingsbak, diff en cardan
- onderstel en remmen. stuurinrichting, schokdempers, veren, draagarmen, uitlijning, remmen etc.
- elektronica alles wat mt elektronica te maken heeft zoals verlichting, dynamo etc. geen motormanagement dus...
- exterieurplaatwerk, schadeherstel, spuiten etc
- interieurdashboard, stoelen, hemeltje etc
En als iemand nou advies opvolgt en z'n auto gaat stuk. Is die mod dan ook aansprakelijk/verantwoordelijk voor het resultaat?Hij krijgt de "!" binnen van techniek en uiteindelijk legt hij verantwoordelijkheid af aan de oppermod. (m/v natuurlijk)
Komkom... wat denk je zelf?En als iemand nou advies opvolgt en z'n auto gaat stuk. Is die mod dan ook aansprakelijk/verantwoordelijk voor het resultaat?Hij krijgt de "!" binnen van techniek en uiteindelijk legt hij verantwoordelijkheid af aan de oppermod. (m/v natuurlijk)
Tja dus we moeten een duidelijke doelstelling voor de technische mod hebben: iets van inhoudelijk niet veranderen maar wel een zooitje voorkomenEn als ik nou schrijf dat je GL dient te monteren ipv NGK, en die technische mod is een NGK-adept, wat gebeurt er dan ? Wordt mijn reactie dan verwijderd ???
Is maar een voorbeeld, zo kan ik talloze dingen opnoemen.