Hey hallo daar weer!
Oh wow, heb dit topic achter gelaten op een hangende APK.. Die is gelukt en verloopt ondertussen alweer bijna.
Het is niet het CSC voorpijp geworden, die had ik wel besteld in eerste instantie maar de levertijd was toendertijd iets van een week of 6 en dat werd me ff te gek.
Heb uiteindelijk geleerd dat Duitsers dat een 'Hosenrohr' noemen en toen was een IMASAF Hosenrohr zo besteld en met 3 dagen binnen.
Natuurlijk hield het daar niet op want de remkrachtbegrenzer was ook einde verhaal, gelukkig zijn onderdelen daarvan al 10 jaar niet meer leverbaar en nam geen revisiebedrijf hem aan
Het hele internet binnenstebuiten gekeerd, alle onderdeelnummers waaronder dat deel bekend was opgezocht en in heel Europa nog 3 nieuwe leverbaar gevonden, eentje aangeschaft, bij de garage laten afleveren en de APK was een feit.
Ondertussen niet veel gerommeld aan de 33, enkel de carbs er weer eens af gehad om schoon te maken.
Grootste verandering is dat we verhuisd zijn, de 33 staat nu droog binnen in een ruimte die indirect verwarmd wordt omdat de CV-ruimte aan de garage grenst met een enkel-steens muurtje.
Voor half maart staat er een afspraak op de planning voor APK en groot onderhoud bij de garage en dan wil ik haar eigenlijk te koop zetten.