dvermaat
Member
Member
Contacteer: Website

Aansluitingen oliedruk en vloeistof temperatuurmeter

za feb 11, 2006 22:18

Ik heb een los nord blok op een standaard staan wat ik draaiende wil hebben. ik zit nu alleen even te tobben met de aansluitingen van de oliedruk en vloeistof temp. meter (jeager).
Achterop de meters zitten 3 aansluitingen, kan iemand mij vertellen wat waarop moet?
Het vreemde is nl dat wanneer ik het geheel doormeet alles in contact lijkt te staan met de behuizing..wat volgens mij weer kortsluiting tot gevolg heeft
Ook zou ik graag weten waar de oliedruk sensor op het blok zit

Alvast hartelijk bedankt
Nu:
Gehad:
[url=http://www.davidvermaat.nl/coppermine/t ... p?album=47]Giulia Super lusso, hawthorn white[/url]
147 2.0 Distinctive selespeed
33 1.5 ie imola

AG
Full Member
Full Member

RE: Aansluitingen oliedruk en vloeistof temperatuurmeter

zo feb 12, 2006 07:27

Op de meter een plus een draad naar de zender en een min. Druk meter zit aan de rechterkant aan de bakzijde onder de carbs.

Ag

dvermaat
Member
Member
Contacteer: Website

RE: Aansluitingen oliedruk en vloeistof temperatuurmeter

zo feb 12, 2006 12:30

Beste AG,

Is de volgorde zoals je het beschrijft ook de volgorde zoals ze op de meter moeten?
Van de middelste pool dacht ik dat het de - was omdat deze geen rubbertje tussen het stekkertje en het huis heeft.
De twee buitenste hebben dat wel.
De linkerkant heeft een rood ringetje de rechtse een witte.
Ik dacht aan +, -, sensor zou dat kunnen?
(ervanuit gaande dat je de meter met het huis van het lampje aan de bovenkant hebt.)
Nu:
Gehad:
[url=http://www.davidvermaat.nl/coppermine/t ... p?album=47]Giulia Super lusso, hawthorn white[/url]
147 2.0 Distinctive selespeed
33 1.5 ie imola

Terug naar “Algemene Technische vragen”