Afgelopen week tijdens een bezoek aan Nairobi kwam ik in een parkeergarage een GTV 2000 tegen!!!!! Ik was werkelijk verbaasd omdat in een week tijd ik maar één Alfa (156) ben tegengekomen in Kenia & Tanzania. Het betrof een GTV in de kleur Blu Ollandese welke identiek is aan onze GTJunior. Mijn lokale collega's natuurlijk verteld dat ik graag wil weten van wie deze Alfa is. Na wat rondvragen kwamen wij erachter dat de eigenaar van het gebouw (kantoren complex) de eigenaar is en dat hij deze de auto al vele jaren in het bezit heeft.
Wat ik nu zou willen weten is of er forummers zijn die ervaring hebben met het ombouwen van RHD naar LHD. Indien dit met niet al te veel problemen uitvoerbaar moet zijn denk ik erover om eens te onderzoeken of het rendabel is deze auto uit Afrika te importeren naar Nederland. Zou toch wel een leuke topic kunnen zijn voor 'projecten' enerzjds importeren vanuit Afrika en anderzijds ombouw RHD naar LHD.
Wie hier wat over weet te vertellen laat het maar weten.
O ja, ik heb wat foto's van de auto maar het is Afrikaanse kwaliteit, zal proberen deze bij te voegen.
Saluti,