Bij warme motor komt mijn startmotor van mijn GTV6 niet rond en is binnen mum van tijd accu leegestart. Bij koude motor geen probleem, tik en aanslaan. Iemand enig idee?? Alvast dank.
Koud dus top.
Ik zou alle aansluitingen eens controleren: massa aansluiting op carosserie, en de plus op startmotor. Zet anders eens rechtstreeks vanaf de accu een startkabel op het blok nabij de startmotor en op de min van je accu.
Hoe is het trouwens met je accu zelf. (Doet ie het via startkabel op een andere auto aangesloten wel goed??)
Fikt je computer uit dan is je spanningsregelaar ook stuk, maar dat valt in het niet bij de overige schades... dat kun je alleen doen als je weet wat je doet!!
@ @@ dat wil ik ook niet lezen !!
Als je met de 164 starthulp geeft doe je dat dan direct met de kabels op de accu?? zo ja dan is je accu stuk...
Zo nee hoe dan??
Ik heb zo een vermoeden wat het is.... Dynamo lampje brandt lichtjes indien er veel electra wordt ingeschakeld zoals achterruitverwarming, fan, etc. Dynamo niet helemaal jofel meer?? Accu laadt blijkbaar wel net genoeg bij maar niet zoals zou moeten gok ik. 164 starthulp was rechtsreeks op de GTV6 accu...