Is de stofhoes voor een bekrachtigd stuurhuis te gebruiken voor een onbekrachtigd stuurhuis? En mag je de hoezen met een slangklem vastzetten ipv die dunne klemmtjes ivm met APK?
Groet,
steven
de draad einden kan je er uitdraaien......Ik heb het onbekrachtigde huis dus inmiddels uit lkaar, maar hoe krijg ik de linker hoes er nu om, rechts is geen probleem. Ik heb de stuurnaaf al los maar dan is het huis nog steeds te breed om er een hoes overgeen te krijgen. Ik heb het idee dat het huis nog verder uit elkaar moet....maar wil niks kapot maken.
Iemand een idee?
Steven
Zo een vermoeden had ik al maar wist het niet zeker, thanks.de draad einden kan je er uitdraaien......Ik heb het onbekrachtigde huis dus inmiddels uit lkaar, maar hoe krijg ik de linker hoes er nu om, rechts is geen probleem. Ik heb de stuurnaaf al los maar dan is het huis nog steeds te breed om er een hoes overgeen te krijgen. Ik heb het idee dat het huis nog verder uit elkaar moet....maar wil niks kapot maken.
Iemand een idee?
Steven
Dat heb ik dus al gedaan maar zonder het gewenste resultaat.....Dus krijg je twee draadeinden los die waarschijnlijk met loctitie vastzitten?griptang er op en draaien maar, zaten bij mij ook muurvast.