![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hoort dit bij de 33 (lijkt me niet maar wie weet) of is er iets met mn koppeling ofzo? Versleten? is het een kwestie van afstellen?
Wellicht niet een intelligente vraag, maar ik ben wat autotechniek een echte noob...
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Dan kun je bij elke reparatie wel een andere auto aanschaffen :sMisschien is een andere aanschaffen goedkoper...
Bij een 33 is dat bij ingrijpende reparaties vaak nog waar ook, helaas.Dan kun je bij elke reparatie wel een andere auto aanschaffen :sMisschien is een andere aanschaffen goedkoper...
en dat kan Barend heel goedKlinkt als een versleten koppeling. Je zult de platen moeten (laten) vervangen
Zegt dat iets over mijn inzicht van wat een koppeling vervangen kost? Of wat ik voor een 33 geef....?zo duur is een koppeling vervangen nou ook weer niet.
Dat zeg ik helemaal niet. Maar voor wat ik normaliter kwijt ben aan een koppeling (geloof dat t iets van 150 euro was of zo, zaten nog wat dingen bij) haal je geen 33. Tenminste, niet eentje die gewoon rijklaar is, en daar vergelijk ik t natuurlijk mee.Zegt dat iets over mijn inzicht van wat een koppeling vervangen kost? Of wat ik voor een 33 geef....?zo duur is een koppeling vervangen nou ook weer niet.