@Arjan Je kunt toch bijde vlotters (2 schijven, in geval dellorto plastics of hoe wil je het noemen) meten en afstellen op de juiste maat Heb je een foto want ik zie het probleem niet zo..

@ Barend:
Cor heeft een stel Dello's waarvan we de geschiedenis niet kennen en waarvan er alleen op het punt van de vlotterafstelling duidelijk vraagtekens zijn. (Is mee gekloot)
Verder prima carbjes trouwens..
Het probleem is/was dat een van de vlotterarmen verbogen was. Ik heb em wel teruggezet, op de juiste waarde, maar dit zegt nog niet direkt of het brandstofniveau nu ook juist is. Normaliter wordt het vlotterniveau afgeregeld door alleen het kleine lipje onder de vlotternaald te verbuigen en dus niet de vlotterarm.
Simpeler gezegd; De vlotters zelfd (op het meetpunt) kunnen wel goed staan, maar de vlotternaald kan daarbij best en een onjuiste positie staan, met als gevolg dat het brandstofniveau te hoog komt.
In dit geval zijn het geen plastic vlotters, maar twee afzonderlike metalen drijvertjes welke aan een gezamenlijk v-vormig armpje zitten. ( zg K.T constructie dus..

)
Maar:
Vanavond wordt ea even bekeken..
