ik heb een probleem
van de week begon het probleem dat een van mn knipperlichten bleef branden. later tijdens het rijden dat mn knipperlichten van slag raakte en gingen knipperen en uiteindelijk niet meer uit gingen (dit keer hoorde ik het knipperlicht relais duidelijk schakelen en mn lichten deden het ook) nadat ik mn auto uit had gedaan bleven ze ook van buiten branden en nadat ik mn alarm had ingedrukt ging alles weer goed.
zaterdag wilde mn alarm niet meer van zn onderbreker af. na een paar keer proberen vervolgens flink schakelen van mn relais en aan en uit springen van mn knippers en mn hele console deed ie het weer.
tot gister avond. alarm ging zo nu en dan ineens af en na een paar keer wilde die niet meer uit en door binnen in de auto te kijken stond mn middelconsole in de fik (zijkappen waren er nog vanaf ivm problemen van mn knipperlicht relais, dus deze is nieuw).
heb maar mn accu polen eraf gehaald, al haal ik hierdoor nog veel meer problemen op mn hals omdat ik nu mn alfa codes weer moet gaan gebruiken en opzoeken.
zijn er nog mensen die weten wat het probleem kan zijn? het kastje wat van binnenuit gezien op de onderkant zit zo dicht mogelijk aan je middenconsole zelf heeft in de brand gestaan. dit zal wel met mn alarm te maken hebben. maar wat nu??? ik rij liever in een auto die niet spontaan fikt.
ciaoo
mischa