Sinds ik mijn Alfa heb werkt mijn knipperlicht half (alarmlichten functioneren), na wat zoeken en trekken heb ik dan eindelijk het relai gevonden van het knipperlicht. Het volgende gebeurt er.
Wanneer ik mijn schakelaar naar rechts/links duw gaat het knipperlicht tijdelijk aan dan stopt ie ermee. Op het moment dat ik op clingotuer druk doet die het maar klapt de zekering erdoor. Ik heb er al een nieuwe klingoteur opgezet maar het werd niet beter. De bedrading klopt. Het werd nog erger nadat ik een lampje heb vervangen, nog meer sluitong
De schakelaar werkt die heb ik uitgemeten maar waar kan het dan mee te maken hebben? Wie weet waar ik de complete handleiding/ vraagbaak voor een Alfa 33 kan downloaden.
Voor een 145 weet ik em maar das niet het zelfde als bij een 33 neem ik aan.
Dan ook nog een vraagje over mijn veerlagers en kommen. Beiden bonken 1 al een tijdje de ander begint ook steekt elkaar aan denk ik. Kan ik die zelf vervangen of kom ik in de problemen met het spannen van de veren? Tevens heb ik een vraagbaak nodig lijkt mij.
En dan mijn laatste vraag, Kan ik zelf mijn gaskleppen en bougies schoonmaken. Ik ben een behoorlijke nono op het gebied van elektriek maar wil het zelf wel doen, leuk leermomentje. En scheelt in de porto

Wie kan mij helpen bvd
Gr Tom