De vraag is, wat bieden de nieuwe dempers en veren voor extra stelmogelijkheden? Bij mijn weten is er eigenlijk alleen de sporing stelbaar op de 147. Voor 0 graden 18 minuten uitspoor (bijna neutraal dus), achter ietsje insporen, 0 graden 27 minuten is standaard voor zover ik kan vinden. Ik zou daar niet te hard mee gaan rommelen. Zodra je meer stelmogelijkheden hebt zoals camber en caster kan je kijken of je die wat sportiever wilt zetten dan wat de statische fabrieksafstelling is.
Als er niemand is die een 147 met meer afstelmogelijkheden heeft die al van alles geprobeerd heeft en info wil delen, is zelf proberen een dure hobby. Elke keer net wat anders stellen, rondje rijden, nog een keer uitlijnen. Het loopt aardig in de papieren voor je iets hebt wat voor je gevoel lekkerder rijdt. Wellicht dat je met dit vraagstuk naar AST kan gaan, die mensen kunnen vast meer dan alleen maar dempers maken, ze weten vast ook hoe je er gebruik van moet maken.
Wellicht dat er met hun een deal te maken is dat er uitgebreid getest wordt met jou er bij en dat je daar een fixed price voor betaalt? Zij hebben vast een uitlijnbank en mensen die precies weten wat ze voelen als ze met een aangepaste auto rijden.