Motronic 4.1
- computerstekker-> grootste stekker, past alleen op computer.
- stekker voor luchtweger-> 5/6 polige stekker, past alleen op luchtweger.
- BDP sensor-> 3 polige stekker met afgeschermde kabel(hard en stug), komt op bdpsensor( distri.zijde motor bij krukaspoelie).
-injectoren-> 6x 2 polige stekker voor de injectoren.
-temperatuursensor-> 2 polige stekker, zit op de tempsensor in het thermostaathuis. De bdpsensor/tempsensor en injector draden zitten in hetzelfde stuk kabelboom.
- Gaspedaalpositiesensor-> 3 polige stekker, komt op sensor bij de gasklep.
- Stationairregelklep-> 2 polige stekker, komt op stationair-regelklep. Zit bij de gaspedaalpositiesensor in de buurt.
- actief-koolstoffilter-> 2 polig stekkertje, niet belangrijk ( motor loopt ook zonder) komt op het koolstoffilterregelklepje.
- lambdasensor-> 2 stekkers, 2 polig en 1 polig. zitten bij elkaar. Niet perse nodig ( emissieblokjes verhaal).
Dat zijn alle sensoren e.d. van het blok.
Verder krijg je nog een dikke witte draad voor de bobine ( - kant).
Je houdt ook nog een grotere multistekker over waar de motorkabelboom vast zit aan de autokabelboom normaal gesproken. Hier zit een geschakelde + in vanaf het contact, de draad voor de brandstofpomp-aansturing, de toerenteller en wat airco draden. ook zit er bij de computer in de buurt nog wat aan stekkers maar dat is tbv uitlezen.
Alle stekkers op de motorsensoren, de geschakelde + en de draad van de brandstofpomp aansluiten en hij loopt....
Dit gaat alleen over de motorkabelboom overigens! de kabelboom met de dynamo en startmotor en de oliedruksensor en tempsensor e.d. is helemaal los hiervan... Die draden kun je gewoon van de Matra gebruiken.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.