Ook zou de remkrachtverdeler moeten worden vervangen. Is dat een klusje voor de zaterdagmiddag

Totale rekening zou bijna 600 eur gaan bedragen. Daar moet je toch iets fraaiers mee kunnen doen. Geef a.u.b. tips!!
Tuurlijk!!!!Ik heb sinds kort een 155 2.0 ts 16v van 10-1995. Bij de apk werd een gaatje in de einddemper geconstateerd. Nu zegt de dealer dat de volledige uitlaat moet worden vervangen omdat deze uit één stuk zou bestaan. Leek mij sterk dus ben niet direct tot reparatie overgegaan. Kosten uit het hoofd: meer dan Eur 300,-- ex. Is er voor dat geld niet een leukere oplossing te vinden?
Ook zou de remkrachtverdeler moeten worden vervangen. Is dat een klusje voor de zaterdagmiddag![]()
Totale rekening zou bijna 600 eur gaan bedragen. Daar moet je toch iets fraaiers mee kunnen doen. Geef a.u.b. tips!!
Ik denk met veel plezier.Ik heb nog een einddemper voor een 2.0 16V liggen.........
Laat maar even weten als er interesse is.
Woon wel in Venlo (andere kant van NL t.o.v. Groningen) maar misschien gaat Metplezier ook naar het S.S.
De remkrachtverdeler werkt met hefboom en veer en zuiger!De remkrachterdeler zou niet meer goed functioneren. Wilde daarom nog maar eens ff ergens anders een second opinion. Want hoe kan ik weten dat het klopt wat ze zeggen? Ik weet er wel wat vanaf maar zie mezelf toch nog wel als leek op dit gebied.
Dat valt reuze mee KAS, tis goed te doen in een 1 uurtje.Dat is zeker geen klus voor de Zaterdagmiddag. Reken de Zondagmorgen er maar bij als je geen brug hebt.Voor de APK hoeft hij alleen maar te bewegen, dus hij zal wel vastzitten op het scharnierpunt. Even WDveertigen .
Ja. Dat bedoel ik ook. Zonder demontage, geen montage. Vastzittende wartels. Weggeroest van sleutel 11 naar 10,5. Vertel mij wat.Dat valt reuze mee KAS, tis goed te doen in een 1 uurtje.
Demonteren is pas een rotklus
Ja. Dat bedoel ik ook. Zonder demontage, geen montage. Vastzittende wartels. Weggeroest van sleutel 11 naar 10,5. Vertel mij wat.Dat valt reuze mee KAS, tis goed te doen in een 1 uurtje.
Demonteren is pas een rotklus![]()