hallo
kan iemand mij vertellen waar de twee roze draden voor zijn die van mijn injectie kabelboom naar de zekeringkast lopen
ik heb het idee dat ze voor het relais van de brandstofpomp
deze 1.7ie komt in een kever
alvast bedankt
Het zijn raze draden met een vleugje wit volgens mij.Jouw idee is helemaal goed..
Waar heb je de radiator geplaatst?(heb al meerdere kevers van een goede motor voorzien, oa lancia 2.0 liter)
die 2 relais zitten achter de accu op het schutbord gemonteerd (aan de pasagierszijde)Hey, Mukkus, ken ik jou niet van de keversite?![]()
Ik ben bezig met hetzelfde, alleen ga ik een 1.4 inbouwen. Deze heeft een totaal ander injectie systeem.
Ik heb 2 relais-en en 2 zekeringen die ik niet in het bedradingsschema kan terugvinden. 1 van die zekeringen heeft ook roze draden.
Zie de foto onderaan deze pagina:
http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/alfa/wiring.htm
Deze bedoel je toch niet?
Het zou geweldig zijn als een Alfa liefhebber op dit forum mij zou kunnen vertellen waar deze voor zijn!
Voor het volledige verhaal zie:
http://home.tiscali.nl/~gmolhoek
En click op het vieze Alfa Romeo logo.
Thanx!die 2 relais zitten achter de accu op het schutbord gemonteerd (aan de pasagierszijde)
dienen om de benzinepomp aan te zetten na of tijdens de startprocedure.
Dat was toch niet toevallig in deze kever?:Zal naar een foto zoeken van de Kever met lancia.
Nb laatst nog samen met iemand een pasplaat voor een boxer in een kever gemaakt.
De meeste mensen plaatsen hem voorin, ze zagen dan een stuk uit de reservewielbak, en maken vooraan een rooster.hey, dat ziet er netjes aangepast uit... maar inderdaad... waar laat je dan de radiateur? tegen de leuning van de achterbank zoals in een cross-auto doetie niet zoveel denk ik...
helemaal naar voren halen? maar een kever heeft geen grille... en bovendien worden de leidingen dan wel heel erg lang?
Je gebruikt de versnellingsbak van de kever, niet die van de Alfa. En de motor van een Alfa draait dezelfde kant op als een kever motor, dus dat is geen probleem. Je hebt nog steeds 4 versnellingen vooruit en 1 achteruit...Ik vind het een zeer fraai aangepaste kever die ik daar zie. Wat ik me alleen afvraag is hoe je de motor verkeerd om kunt leggen en dan toch vooruit rijden. Zoals die nu zit zonder aanpassingen kun je alleen maar keihard achteruit.
Rob
Nee, alleen de motor.Zet je ook het onderstel, incl remmen over ?