In eerste instantie zit ik er aan te denken om alleen camber te vergroten, maar ik weet nu al dat ik later waarschijnlijk ook weer over de sporing ga twijfelen.
Voor gebruik ik nu ongeveer 2,5 graad en sproring heb ik bewust rond 0 gesteld, dit levert een zeer acceptabele bandenslijtage op (minimaal slijten aan binnenzijde)
Ik weet dat Maurizio dit ook op zijn TS heeft toegepast, maar kan het oude topic waar dit in stond niet vinden. weet jij nog waar dit stond maurizio of zou je het even kunnen herhalen

Zijn er meer die ook de sporing op de achteras hebben aangepakt en zoja op welke waarde. Ik wil wegligging, maar niet ten kosten van extreme slijtage en bij 2.5 graad achter zal dit nog meevallen.
Als alles toch los ligt ga ik gelijk kijken wat de mogelijkheden zijn om 156 (laatset type) achterremmen aan de wielen te plaatsen (met handrem).
Als ik geen afwijkingen of montage fouten zie aan de Sz kogel , vervang ik deze door een powerflex bus. De enkele powerflex bus voor de wattstangen vervang ik wel door de RS oplossing.