Vanochtend bij het tanken bedacht... Hoge kosten en geen mogelijkheid om op LPG te gaan rijden (diesel...) dwingt een mens bijna om op slaolie te gaan rijden. Dat doet vrijwel niemand ook echt dus in navolging van Kai met zijn milieuvriendelijke V6 nu dus een topic over het nieuwe rijden. Ga niet naar de betreffende site want de filmpjes kennen we allemaal en de volgende teksten kunnen we dromen
Lekker ontspannen achter het stuur zitten. Meer comfort voor u en uw passagiers. Meer gelegenheid om op de weg te letten. Flink besparen op uw autokosten. En ook nog eens bijdragen aan een beter milieu.
Onzin uiteraard maar waarom niet geprobeerd. Dus wie doet er mee. Geen geboycot, geen gedoe met de lokale frietkraam maar 1 tank proberen om zuinig te rijden. Mijn laatste tank van 60 liter heeft een verbruik gebracht van 1 op 11,43. Dit is meteen het startpunt en ik zal het ook maar 1 tank proberen. Ik rij veel op lokale wegen en was helemaal klaar voor uitrollen, niet remmen, hoge versnellingen rijden maar........ Steeds zit er iemand voor je te remmen! Er is altijd wel wat. Ik verwacht een kleine besparing maar wie doet er mee. Voor het milieu? 1 tank? Wie?