Ik rij ook een ander merk: Volvo. (940 2.3tic)
daar wordt over het algemeen met de motorblokken meer km's gedraaid en dan blijkt dat Vialle niet zo degelijk is. De lpi pomp kan niet tegen een lege lpg tank. Pomp zit namelijk in de lpg tank en wordt gekoeld door de lpg. Leeg rijden betekent geen koeling dus verhoogde slijtage.
Injectoren van Vialle gaan na 2 ton los zitten. Dat is de constructie (lijmen ipv schroefdraad)
Ik heb witte Vialle Lpi injectoren die kunnen maximaal 50 pk per cilinder leveren. Er zijn nog bruine (kosten 175 euro per stuk) die 70 pk kunnen leveren maar dan houdt het op. (ik zit nu dus op maximaal 200 pk voor een 4 cilinder) Vsi kan wel motoren aan tot 500 pk.
Omdat ik met 0.8 bar turbodruk rijd is het mengsel boven in toeren al te arm dus ik ben met Vialle al heel snel aan een restrictie gebonden. (max. 5000 rpm anders te arm en motorschade als gevolg) Ander nadeel is dat de Vialle injectoren nog al eens willen gaan lekken. (slecht starten, hoger verbruik)
Ik heb nu 450.000 + km's op de klok staan en ik heb al behoorlijk wat aan de lpi installatie moeten vervangen.
Google anders een op dat andere merk en Vialle en Prins, dan kom je nog veel meer te weten. (tuners rijden met Vsi, onwetenden met Vialle

ik was ook zo'n onwetende

)