@allen die een reactie hebben gegeven, waarvoor mijn dank.
Al het materiaal om een wagen uit te lijnen, uit te wegen, of wat voor afstelling dan
ook is aan wezig in de garage van een vriend (oud Alfa racer enzo).
De wagen is reeds weer vier kant op zijn wielen gezet, rechts voor was de wiel
basis ruim 9 mm langer dan links, de caster of castor stang ( ook van AR parts) rechts zat los en is dus ook verdraaid. En nee er was gelukkig niks krom. De wagen stuurt nu de uitlijning bijna goed staat en de wielen er weer vierkant onder staan een heel stuk lichter en stuurt weer wat beter in. en de band past nu ook weer beter is de wielkast
Wat qua sturen met 215/40/17 op een 8j velg wel lekker is.
Na mijn laatste race a.s. zaterdag (in een BMW

)
gaan we de wagen weer verder uitlijnen , camber stellen en wegen zodat hij er voor de winter op zijn nw bandtjes er weer lekker fris bij staat
Ik bedoel maa,r zo'n 75 moet toch beter sturen dan die bmw
zelfs de spider stuurt mooier.
O ja ff wat leuks. De bmw van '93 moesten alle moeren bouten en noem maar op
wat ook maar aan de wiel ophangingen zit voor het verstellen met een brander
worden warm gestookt, zo vast zat het (roest).
bij de 75 van '90 was alles gewoon met de juiste maat steek sleutel of dop
met hand kracht los te draaien nergen zat roest, alles was gangbaar.
zet voorlopig de Alfa niet meer naast de bmw straks springt het over.
Cordiali Saluti