Mensen even een update. Toch al waar ik bang voor was. Gisteren airco Ultrasoon laten reinigen met zo'n apparaat van Wynn's, allemaal leuk en aardig. Het is stukken minder geworden, maar komt toch weer terug vooral met net in schakelen. Je ruikt het alleen minder als je de Airco op recirculatie zet. Filter wederom vanochtend vervangen!
Ik weet het niet meer!
Ik kan het mis hebben, maar mij is altijd geleerd dat de recirculatie alleen bedoeld is als de buitenlucht stinkt oid. Maar nooit langer dan enkele minuten te gebruiken (je verlaagt het zuurstof gehalte in de auto). Bij ingeschakelde airco is mij altijd geleerd de recirculatie niet in te schakelen.
Daarbij moet ik 2 aantekeningen maken, de 1e is, dat dit nergens op is gebaseerd en de 2e, als ik net in de auto stap, gaat de climatecontrol automatisch op recirculatie, waarschijnlijk om de airco minder hard te laten werken. Na een paar minuten gaat die weer op de normale stand.
Wat wel een feit is dat, bij recirculatie komt elke keer dezelfde lucht erlangs, dus eventueel vocht kan nooit verdampen daardoor.