Het is een relais met afstandsbedieningen van Blue Chips (21FLA02) met een kleine aansluiting voor de knipperlichten (de aansluiting zit op het relais), dit zijn twee gele draden.
Hoi, ik bedacht mij ineens dat ik dit wel eens heb gezien... of iets soortgelijks.. daarbij functioneerde het gele draadje als antenne voor de ontvanger. Nu moet ik daar bij zeggen dat dit een iets andere constructie was, want dit was een printplaatje die je tussen het relais van de centrale vergrendeling en de socket in de zekeringkast moest plaatsen, soort van sandwich om het zo maar te zeggen... ik weet niet of je iets met deze info kan? Als die gele draden bij jouw set bedoeld zijn om de knipperlichten aan te sturen zul je de draden moeten opzoeken waar de stuurstroom voor de knipperlicht-relais op komt te staan, en ze dan met bijv. scotch-blokjes of iets dergelijks daar aan vast knopen. Je moet dan dus de draden zoeken die van de stuurkolomschakelaar, van de stengel van de richtingaanwijzer, naar de knipperlicht-relais lopen opzoeken; ik denk dat je beste even de kappen van de stuurkolom eraf kan halen en dan meten op de stekker van de stuurkolomschakelaar om uit te zoeken welke draden dat zijn...