Ik heb paar dingen besteld op alfisti.net voor mijn alfa Romeo 33 is deze site te vertrouwen want heb ik heb al meer problemen gehad met zulke dingen te bestellen kunnen mij er mensen zeggen als het te vertrouwen is .
Nee die site is niet te vertrouwen, van jouw geld staan ze nu te feesten in donker Afrika, je had beter van te voren kunnen vragen!
Flauw grapje met kern van ernst... is goeie site (doet het altijd als ik er naar toe surf) belangrijker de persoon er achter schijnt een joviale vent en Alfa liefhebber te zijn met kennis van zaken en de prijzen die ik er zie zijn ook vaak de laagste, ik ga er binnenkort zelf bestellen voor een redelijk fors bedrag (dus nadat ik eerst research heb gedaan).
'06 GS, Sud '76 Ti '82 QO, '81 Montecarlo, '80 308 '84 Guzzi LM, '82 Yamaha XT
Goede ervaringen hier. Meerdere malen iets besteld, nooit problemen. Toen er een keer iets niet paste (wat eerder aan mijn auto ligt dan aan hun spullen), waar ik pas na 4 maanden achter kwam omdat ik er niet eerder aan toe kwam om het te monteren, werd het zonder meer teruggenomen.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec Škoda Octavia combi D 110 kW SCARB 4835