Medeforummers,
Zojuist de auto afgehaald nadat ze opnieuw uitgelijnd is en de wielen gebalanceerd. Dit was nodig omdat ik enkele weken geleden een noodstop moest maken en daarbij een flinke kuil meepakte. Tevens werd ik afgelopen dinsdag gewoon van de weg gereden door iemand die mij volgens mij gewoon over het hoofd zag en dus pakte ik weer wat kuilen mee. Maar okee, auto is uitgelijnd en de wielen zijn gebalanceerd, maar nu zit ik met een vreemd tikkend metalig geluid uit het onderstel of wielen (of remmen?) als ik rijd. Het ergste is het rond de 60km/h, daaronder hoor je het amper tot niet en daarboven zal het waarschijnlijk door windgeruis overstemd worden. Het komt het meest overeen als een combinatie van alsof je rijdt met een spijker in je band en en knappende gevoel wat je in je gewrichten kan hebben. Het is niet altijd geheel op het ritme van het rijden, heel soms valt het geluid weg, voornamelijk bij het remmen. Banden, onderstel, remmen en de gehele bodemsectie zijn nagekeken in de garage, speling op de onderdelen is gecheckt maar het geluid valt niet te verklaren en men weet niet waar het vandaan komt. Toch klinkt het niet lekker vind ik en misschien is hier iemand die vergelijkbare ervaringen heeft en kan vertellen wat de oorzaak bij hem of haar was?
Alvast dank en grtz,
Aad