Een mooie zonnige lentedag.
Uitgebreid de GT Junior ingesopt, afgespoten en in de wax gezet. De zon schijnt, moeder de vrouw op de bijrijder, de kleine in zn maxi cosi dwars op de achterbank. Het feest kon beginnen.
En toen kwam de eerste scherpe bocht naar rechts. FLATS! een ware plens water zorgt voor een voetendouche bij mijn ega. Na wat gemopper en toch ook wat gelach ben ik zelf aan de beurt bij een bocht naar links. Godsamme...
We konden er om lachen, maar aan het einde van de dag heb ik toch even de aansluiting zitten te bekijken bij de ruit.
Ik vermoed dat het water in de goot die je ziet als je de motorkap open doet is weggestroomd in de gaten aan de linker en rechter zijde. Dit is ook de plek waar de koude lucht van buiten via de buitenste roosters naar binnen komt. En ook daar kwam een guts water uit.
De vraag is dus:
- Is dit normaal? (hoop het niet)
- Zo nee, zit er misschien een of andere afdichting niet op z'n plek waardoor er nu vrij water naar binnen kan stromen? Ik kan me voorstellen dat een of ander opstaand randje ervoor moet zorgen dat het water braaf afgevoerd wordt, waar de lucht wel binnen kan stromen.
- En hoe kom je hier bij?
Grts,
Koen