Hallo ..maak laatste tijd rare storingen mee met de mito.
De eerste keer dat ik de mito startte merkte ik dat ze op drie poten liep. Brandde ook een geel lampje..weet zo niet meer welke. Auto uit en weer aangezet..probleem over. Toch laten uitlezen. bleek een bobine te zijn . Maar tot op heden daar mee geen problemen meer gehad.(maand of 2 geleden.
Gisteren probeerde ik te starten.Nu sloeg de auto niet aan. Ook stopte de startmotor even om vervolgens weer te gaan draaien terwijl ik de sleutel op de startstand bleef houden. Na een keer of 5 geprobeerd startte ze alsnog. leek wel of de sleutel niet herkend werd. Hierbij geen vreemde lampjes gezien op het dashboard..Startmotor ging niet langzamer draaien of zwakkere lampjes op dashboard.
vandaag is de vriendin ermee weg geweest..en had een paar rare piepen gehoord..zelfde geluid als je de tank bijna leeg hebt. maar niks te zien op dashboard. Viel me wel op dat 1 dimlicht kapot was..misschien vandaar die piep..Weet niet of een mito ook bij een defect dimlicht een signaal afgeeft?
Iemand een idee?
ps .start stop is ook al een tijdje niet meer beschikbaar..heeft het eigenlijk ook nooit top gedaan..maar dat is bij elke mito wel geloof ik.