misschien een afgebroken veer?? heb ik namelijk ook gehad en dat naar links trekken.... tja ik weet niet ik ben aan mijn derde 33 toe en heb al in vele gereden maar naar links trekken deden ze allemaal naar mijn idee. de een wat meer dan de ander en een beetje uitlijnen kan helpen. Ik kan ernaast zitten maar dan hoor ik dat graag van de misschien wat meer deskundige medeforummers
Inderdaad zit ik ook te denken aan een verrotte veerschotel. Deze zakt dan door en de veer komt dan op de band waardoor deze naar een rciting gaat trekken en snel slijt. Een nieuwe veerschotel kost ongeveer 30 euro bij de dealer. Onderzetten duurt ongeveer 1,5 uur.
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts
nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie
Dat zou goed kunnen idd. Ik heb deze 33 net twee maandjes en ik heb er nog 4 sportvelgen los bij gekregen. Deze zaten niet onder de auto omdat de banden van die velgen aardig versleten waren. Met name eentje....die was helemaal scheef afgesleten. Een rotte veerschotel zou dan die slijtage kunnen verklaren!