Tijdens langere ritten met mijn spider (1984) wordt het buhrman stuurhuis gloeiend heet van o.a. uitlaatspruitstuk.
Hierdoor gaat het stroef sturen en kraakt het af en toe ligt.
Is iemand bekend met dit probleem en wat ertegen te doen?
heatwrap zou ik afblijven. Zelf last gehad met scheurende uitlaat . ok stalen 4-2-1 maar aangezien scheuren stopte na verwijderen wrap denk ik toch dat dat spul niet ideaal is. ik ben ook niet de enige die dat probleem heeft. In principe moet het zonder iets kunnen aangezien de hele wereld zonder bijzondere maatregelen rijdt, mits het stuurhuis zelf goed is. Ik denk ook dat dit wijst op scheur in huis.Je kan een hitteschild maken, of heatwrap om je uitlaat.
zowel OKP als Alfaholics oa leveren CNC gefreesde nieuwe huizen. Al dan niet compleet opgebouwd. OKP ook gewone nieuwe wellicht op basis van ditzelfde gietwerk.Is de behuizing van je stuurhuis nog wel goed? Die van Burman schijnen na verloop van tijd te gaan scheuren. In Essen sprak ik een paar weken geleden een ingenieur die een nieuw stuurhuis heeft ontwikkeld. Te koop bij Häckner: https://www.haeckner-shop.com/shop/b/burman_flyer.pdf