za aug 13, 2022 00:04
Roland, ja dat pas wel zonder aanpassen. De cilinder koppen van Alle 1.8 en 2.0, zijn hetzelfde,. Alleen de waterpomp en wat sensoren zijn anders. Zo je kan die zo wie zo gebruiken.
Nog mooier is, een set assen van de 2.0 JTS, te plaatsen. Daar moet je alleen een stuk, links, van de uitlaat aas, verwijderen. Leuk upgrade voor de 2.0 16v.
Ik had het wel over overzetten, maar dat is meer voor Als je een set assen heeft, die afwijkt van wat er opzit.
Ik heb zelf namelijk een 156SW, 1.8 16v op kenteken, maar zit een 2.0 16v fase 1 blok in, met JTS nokkenassen, icm, BMC filter en supersprint, spruitstuk. Plus G3.
Wel een aanrader, loopt geweldig
Alfa 156 SW TI, 3.0 V6, G3 (daily))
Alfa 156 SW Ti, 2.0 JTS, '04 (opknapper)
Alfa 155 2.5 V6 '96 (opknapper)
Alfa 155 2.5 V6 '95 (sloper, Duits papieren)
Alfa 155 2.5 V6 '96 (opknapper, Duits papieren)
Alfa 155 2.0 16V '95 (opknapper)