Ik heb op Marktplaats zogenaamde spoorstangkogels gezien http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 2502.html?
Zijn dit geen stuurkogels? die heb ik namelijk nodig. Ze lijken er wel op:

Alleen op de tekening hebben ze verschillende lengtes

het antwoord was gelijk al gegeven door Kas, die schreef namelijk:"dat klopt"En dan nu eindelijk het antwoord op de vraag: spoorstangkogel = stuurkogel.
Zucht.
het antwoord was gelijk al gegeven door Kas, die schreef namelijk:"dat klopt"En dan nu eindelijk het antwoord op de vraag: spoorstangkogel = stuurkogel.
Zucht.![]()
wel blijven opletten Alessandro![]()
Je moet nooit de vraagprijs bieden. Gewoon op de helft beginnen en dan bij elkaar proberen te komen. 150 euro voor het hele zaakje is best veel. Tìs toch 330 gulden (geweest ) . Tja, ik reken nog steeds alles om. Geeft een ontnuchterend beeld.bedankt voor de info jongens. Ben inderdaad student moet op de kleintjes letten he. Hij verkoop ook een nieuwe bosch startmotor dus denk alles in 1 koop dat scheelt. maar hij vroeg 150 kweetnie of dat het waard is...
Doe ik ook nog steeds en dan zie je pas wat alles werkelijk kost! Ik schrik er soms van hoe makkelijk je je geld uitgeeft..Je moet nooit de vraagprijs bieden. Gewoon op de helft beginnen en dan bij elkaar proberen te komen. 150 euro voor het hele zaakje is best veel. Tìs toch 330 gulden (geweest ) . Tja, ik reken nog steeds alles om. Geeft een ontnuchterend beeld.bedankt voor de info jongens. Ben inderdaad student moet op de kleintjes letten he. Hij verkoop ook een nieuwe bosch startmotor dus denk alles in 1 koop dat scheelt. maar hij vroeg 150 kweetnie of dat het waard is...