ma jan 23, 2006 16:57
owja, nog een tip, als je ze ook in de reactie stangen gaat maken zoals op de foto te zien is, doe dan EN aan de voorkant EN aan de achterkant een ring voor de bus
links op de foto zit de reactie stang vast aan de auto, maar daar zit ongeveer 2 cm lange bus achter de pu-bus, als je nou die ring niet aan de achterzijde doet, dan gaat je metalen bus die in je PU bus zit schuiven en schuift ie dus uit je rubber en hangt het nog maar half (en dat willen we niet!)
Owja, ik vind het een waanzinnige verbetering, vooral bij je reactie stang aan de voorzijde, overhellen is echt veel minder geworden. Alleen wel opletten, er komen meer krachten op je auto te staan dus controleer de zaak rond de bussen goed op roest.... Anders breekt de complete boel gewoon af! (en ja, ik spreek uit ervaring helaas........maar ja, daar hebben ze dan weer las apparaten voor

)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S