ik reed een tijdje terug op de snel weg toen mn auto opeens ging inhouden en ik moest echt planken om m op 120 te houden, het werd ook weer heel even weer beter, maar na m gepakeerd te hebben en een kleine 2 uurtjes gestaan te hebben, ging hij weer moeilijk doen met opstaten, ben naar huis gereden deed het aardig. de volgen de dag ging ik ff het een en ander checken en een rondje rijden, waarna de auto dus na zo'n 10 min afsloeg en niet meer aan wou, ik ben naar huis gesleept en ben weer t een en ander gaan bekijken zie ik dus, bruin koelvloistof, mayo\mokka in de olie dop, ik heb mn bougies eruit gehaalt en deze waren echt heel erg smerig, terwijl ze pas een half jaar er inzitten, ik heb er nieuwe ingedaan en toen wilde de motor wel wat lopen maar t klonk heel erg rauw en kwamen hele dikke pluimen rook uit de uitlaat en ook kwam er onverbrande benzine uit mn uitlaat, wat helemaal zwart was, t ziet er erg somber uit, nu vraagt de garage zo'n 700 euro voor het vervangen van de pakking, het probleem is ik wil m wel zelf vervangen maar ik heb geen gereedschap en geen plaats om het te doen, weet iemand mischien een garage of een hobbieist die het kan\wil doen,
want is het uberhaupt wel te doen bij een 16v, blok moet eruit toch?