Enkel in de wielkasten klein stukje moeten lassen en de balk waar de radiateur opstaat is wat slecht. Verder kei en keihard.Mooi project als hij echt hard is.![]()
Technisch zal er na zo'n tijd wel het een en ander mogen gebeuren maar dat is allemaal wel te doen en over het algemeen zijn technische delen goed te verkrijgen/vinden.
De hele winter om hem klaar te maken. Moet kunnen.![]()
Motor, motorruimte laten spuiten en volledige uitlaat laten maken !Fijn project en prachtige auto. De achteras ziet er weer keurig uit zo.
Wat staat er verder nog op de to-do lijst voordat hij de weg op kan?
Thanks Frank, spring binnenkort nog maar eens binnen voor een biertje he!Ik had destijds (1997?) in de 90 v6 2.5 ook zo'n dubbele plaat, die set up gaf 2 dagen na aankoop de geest en vanwege krappe beurs heb ik dat toen vervangen door een gebruikte enkele plaat uit een 2.0 bak die ik nog had liggen...
Zit er nog steeds zo in en daar heb ik toch best wel wat aanhangers mee versjouwt zonder problemen, tot + 3.5 ton zelfs..![]()
@nick, lekker bezig man!![]()
Grtz,fRank
Prima! Dit jaar 2 trackdays mee gedaan, loopt echt super en mooi betrouwbaar. Normaal begin januari nog trackday meedoen met fatsoenlijk weer en misschien pakken we hem nog is mee naar SSAR.Hoe is het eigenlijk met de Giulietta TS?![]()