klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen de eerste ORANJE fotoos van de spuiter

zo apr 16, 2006 17:35

September... Dat zal toch wel lukken........ Ik verwacht 'm met een weekje toch wel terug. In september wil ik namelijk een ander project onder handen nemen..

Gebruikersavatar
Serena
Junior Member
Junior Member
Berichten: 73
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 18:48
Locatie: Voerendaal, Limburg
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen de eerste ORANJE fotoos van de spuiter

ma apr 17, 2006 00:02

En wat gaat dat project dan worden???
Arrivederci!!!!

Afbeelding

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen de eerste ORANJE fotoos van de spuiter

ma apr 17, 2006 05:24

Serena, dan gaan we vermogen zoeken in de Evo. Da's een mooie winterklus.

Groet, Klaas

Ruud33 16V

Re: RE: 33 pimpen de eerste ORANJE fotoos van de spuiter

wo apr 19, 2006 10:51

Serena, dan gaan we vermogen zoeken in de Evo. Da's een mooie winterklus.

Groet, Klaas
Zoekt en gij zult vinden!!! Idd mooie klus, veel plezier ermee en houd ons op de hoogte wat de gepimpte 33 betreft.

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen de eerste ORANJE fotoos van de spuiter

wo apr 19, 2006 12:41

Ruud,
Er gebeurt op dit moment vrij weinig. De auto staat nu grotendeels in de grondlak. Vanavond verwacht ik hiervan nieuwe fotoos te kunnen plaatsen.

groet, Klaas

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen de eerste ORANJE fotoos van de spuiter

wo apr 19, 2006 23:07

Zoals eerder gemeld eventjes bij de autospuiter binnengevallen en die had gelukkig weer wat leegloopuurtjes besteed aan de pimpmobiel. We hebben nog even besproken of we de strip langs het dak er ook zullen afhalen, doch besloten dat ie blijft zitten. W zijn er allebei niet zo zeker van dat we de stripook weer netjes terug zullen kunnen plaatsen. De visuele impact is niet zo groot; je ziet het alleen maar met de portieren open.

Ondertussen is de linkerachterkant nog een beetje opgerekt. Het bleek dat we de deur niet passend konden krijgen omdat een oude schade niet optimaal was hersteld. Dat heeft ook wat roestvorming tot gevolg gehad welke is aangepakt onder de grondverf. Elk roestplekje is weggestraald en behandeld. De verwachting is dat de auto enorm strak gaat worden.Binnenin de achterklep en onder de auto hebben we nog wat werk, als gevolg van de richtbank, als ie eenmaal in de loods staat; dat doen we zelf. We hopen dat ie binnen 2 weken onze kant opkomt. We maken ons ernstig zorgen of we met oranje niet een te opzichtige kleur hebben gekozen. Dat weten we echter pas als we niet meer terug kunnen.......

Waarschijnlijk gaan we zaterdagmorgen de van Graffiaturo gekochte sebring einddemper opknappen en racegaas in de uitsparingen in de voorbumper plakken.

In een moment van aarzeling besloot ik afgelopen weekeinde te laat dat ik de 33 van Joris wel als mobiel onderdelenmagazijn wilde aanschaffen. In de opbouwfase zal ik dus zeer waarschijnlijk vaak op het 'gezocht' forum te vinden zijn.................

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen, ze staat in de grondverf

za apr 22, 2006 18:50

Hermano, Dat van dat geduld valt wel mee.. Vraag het mijn collega's :P Ik hoef me niet te vervelen, dat scheelt.

Vandaag hebben we de "ex-Graffiaturo" uitlaat opgeknapt en het rooster terug geplaatst in de voorbumper. Het racegaas voor de onderkant komt pas maandag aan bij de leverancier. Zoals je ziet hebben we het rooster gelijmd met contactlijm en tijdelijk met schroeven vastgezet. Deze halen we eruit als de lijm hard is. Het klinkt alsof we weinig hebben gedaan. We hebben echtetr ook nog een Maserati Slanghaspel gemonteerd en aan de Evo gewerkt en ook nog aan het "dagelijks vervoer".

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: 33 pimpen, ze staat in de grondverf

za apr 22, 2006 20:14

Mooi werk Klaas, ben razend benieuwd naar het eindresultaat !
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
Maxtor
Guru
Guru
Berichten: 1705
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:50

RE: 33 pimpen, ze staat in de grondverf

za apr 22, 2006 20:20

Misschien een beetje een onbeschofte vraag, en ook zeker geen antwoord op geven als je daar geen zin in hebt.. maar wat betaal je nou voor al het spuitwerk??
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen, ze staat in de grondverf

za apr 22, 2006 22:29

Kees, bedankt :wink:

Max, ik weet het niet. Er is nogal wat meerwerk bijgekomen, ik moet het ff afwachten. Het duurt erg lang en 't vakantiegeld duurt niet zo lang meer! :P

Groet, Klaas

Hermano73

Re: RE: 33 pimpen, ze staat in de grondverf

ma mei 01, 2006 22:35

[quote="klaas"]Hermano, Dat van dat geduld valt wel mee.. Vraag het mijn collega's :P Ik hoef me niet te vervelen, dat scheelt.

Vandaag hebben we de "ex-Graffiaturo" uitlaat opgeknapt en het rooster terug geplaatst in de voorbumper. Het racegaas voor de onderkant komt pas maandag aan bij de leverancier. Zoals je ziet hebben we het rooster gelijmd met contactlijm en tijdelijk met schroeven vastgezet. Deze halen we eruit als de lijm hard is. Het klinkt alsof we weinig hebben gedaan. We hebben echtetr ook nog een Maserati Slanghaspel gemonteerd en aan de Evo gewerkt en ook nog aan het "dagelijks vervoer".





Het dagelijks vervoer, het dagelijks vervoer, het dagelijks vervoer...
Kan ik ook nog een topic over schrijven...

Ben er nog niet uit ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) heel moeilijk allemaal.
Je ziet/hoort het binnenkort wel!

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen, wordt gespoten op 10 mei

wo mei 10, 2006 08:27

Jarko, ik ben odnertussen heel benieuwd wat je, wegens onroerend goed perikelen, schuivend budget je toestaat...... Misschien anders proberen de vrouw van je baas proberen te overtuigen van de auto van jouw dromen....

Vanavond is het zover! De pimpmobiel wordt gespoten. Nadat jl maandag de spuiter me belde dat ie een deur uit z'n knuistjes had laten vallen leek het wederom uit te lopen maar we hebben goede moed dat ze deze week huiswaarts keert!. Ondertussen alles bij mekaar om de voorbumper af te maken en te monteren (inclusief nieuwe gele mistlampen). WATCH THIS SPACE

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: 33 pimpen, wordt gespoten op 10 mei

wo mei 10, 2006 13:31

*zit klaar en wacht (on)geduldig af* 8)
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

De baron van Kerpen

RE: 33 pimpen, wordt gespoten op 10 mei

wo mei 10, 2006 16:46

Ik volg jullie 33 belevenissen al een tijdje met plezier :D Het is vandaag zover, toch? Ben erg benieuwd klaas. Kom snel met die foto's!

Ps. ben ook wel HEEL ERG benieuwd naar het evo verhaal. Ga je dat ook nog met ons delen? :D

Terug naar “Projecten”