Mja met m'n Mazda moet ik soms ook al dubbel clutchen om hem in z'n twee te harken als-ie koud is, dus ik ben wat gewend
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik had helemaal niet het idee dat het schakelen nou zo moeilijk ging. Nouja toen ik hem in m'n tuin wou parkeren had ik eerst wel de 4 te pakken i.p.v. de achteruit. Bij de tweede poging zag ik aan de pook geen verschil, maar de auto rolde wel de andere kant uit, dus blijkbaar was er toch wel iets verschil.... moet zeggen dat dat met de Mazda toch wel duidelijk te zien en te voelen is (meer klik-klak, ipv duwnaarrechts-duwnaarachter-en-hij-zal-er-wel-in-zitten). Maargoed, went wel.
Die stoel zit wat mij betreft prima, als ik je vertel dat ik 60 kg weeg bij een lengte van 1,83 dan snap je waarom
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik zal wel een keertje bij het APK-station langs gaan om te vragen wat hij van die stoel vindt. Het is een eenmansbedrijfje dat alleen maar APK's doet en die man weet echt wel waar hij over praat.
Dat stuur moet ik idd even kijken wat ik doe. Desnoods leen ik die van m'n Mazda wel (als hij op de naaf past), dan kan ik daar zolang weer het originele stuur in hangen.
Ik had al gezien dat de achteruitrijlichten niet werken. Zou zomaar es door dat water kunnen komen. Op zich nog niet zo erg, achteruitrijlichten hoeft-ie toch niet te hebben. Erger is dat af en toe het waarschuwingslichtje van de remlichten flikkert bij het intrappen van de rem. Dus ik was idd al van plan om daar even goed naar te kijken. Condens in andere lampen dan koplampen is op zich niet zo erg. Bij de koplampen gaat het ook nog om het lichtbeeld, dat je geen verstrooiing krijgt waardoor je je tegenliggers (en, hoe gek het ook klinkt, óók jezelf) kunt verblinden.
Ik zal jullie zeker gaan vervelen met de nodige vragen, en hier is de eerste: wat is aan te raden qua remmen? Ik lees her en der in het voorbijgaan op het forum wel wat, maar echt veel wijzer wordt ik er nog niet van. Yuri, ik begrijp wel uit jouw topic dat jij een wereldbedrijf hebt gevonden bij jou in de buurt?