Ook de audio hoort bij het project he
de doelstelling bij mij is om alle audio onzichtbaar weg te werken(behalve de radio, dat bedient zo moeilijk
), niks geen gaten in deurpanelen enzo.
Vandaag aan het knoeien geweest..
_knip en plak modus aan_
Vandaag vrij, dus de audio grotendeels in de wagen gezet, en eindelijk die gare Sony eruit. Had er voor nood ff snel een cd-speler ingegooid, niet wetende dat dat ding niet zo goed tegen schokken/stuiteren e.d. kon..gevolg was dat de cd constant oversloeg
. Nu moest ie eruit, nadat ik een tijdje rustig ben gebleven heb ik daana wat meer geweld gebruikt..
gevolg, een stuk van de radio afgescheurd
ach. lekker boeiend, was toch een oud lijk
Daarna gekeken hoe zo'n zooi het achter de radio was..beste spaghetti..goede draden bijelkaar gezocht, stroom gezocht e.d. en dat aangesloten. Dat werkte
Altijd een goed gevoel als je iets zelf doet en het werkt daarna
Vlak daarna kwam Alex langs, die kon me mooi helpen met de draden voor de versterkers e.d. te trekken. Dus, dorpellijsten verwijderd, kijken waar de draden langs konden. Snel gefixed tot we bij de bank kwamen..euh, en nu?
Nou...
Juist, de hele zooi losgeschroefd
Draden erdoorgehaald..
Oh ja, ook een nieuwe zekeringhouder gehaald, niet meer zo'n klein dingetje wat in de draad verwerkt zit, maar een volwassen zekeringhouder met dito zekering
Nu nog ff kijken of ik die vast ga zetten, of hem zo hang dat ie niks raakt
Verders de draden van de compo aangesloten, zit er alleen nog niet in.. Kon nergens zomaar houvast vinden voor de woofer, en wil ze niet in het ijzeren frame zetten. Het moet natuurlijk wel gelijk goed. Dus ik ga mijn vader ff vriendelijk aankijken offie een mooi frame voor achter het deurpaneel wil maken
Die is timmerman, ik verkoop vloeren. Jullie kunnen al raden wie er de beste frames maakt
_knip en plak modus uit_