Wat was het probleem nu dan? Altijd handig om te weten. Verder is het een helemooie auto geworden.Problemen met de knippers gelukkig opgelost
Wat was het probleem nu dan? Altijd handig om te weten. Verder is het een helemooie auto geworden.
Waar heb jij het chassisnr. laten ingraveren? De mijne had hetzelfde probleem. En het nr. zit nu in de rechtervoordeurstijl.Het chassisnummer was een beetje aangetast door roest en eigenlijk niet goed meer leesbaar. Om de auto helemaal netjes te maken en geen gezeur in de toekomst te krijgen dus maar een afspraak gemaakt met RDW. Drie weken geleden langs gegaan en het nummer opnieuw laten inslaan.
De orginele velgen komen er gewoon weer onder, daar had ik er immers 3 dozijn van liggen. Ik heb de beste uitgezocht voor revisie. Ik denk dat ik op de velgen die er nu onder zitten misschien winterbanden laat zetten.Mooi!! Gefeliciteerd dan he!
Wat voor velgen komen er onder?
Bij de 90 staat het chassisnummer in het midden van de kofferbak, het nieuwe nummer is er gewoon naast gezet. Ik ben alleen bang dat dit nummer ook geen lang leven heeft aangezien RDW een grafeermachine gebruikt die hele ondiepe puntjes zet. Weer een beetje vocht in de kofferbak en het is zo weer verdwenen. Goed in de gaten houden dus!Waar heb jij het chassisnr. laten ingraveren? De mijne had hetzelfde probleem. En het nr. zit nu in de rechtervoordeurstijl.Het chassisnummer was een beetje aangetast door roest en eigenlijk niet goed meer leesbaar. Om de auto helemaal netjes te maken en geen gezeur in de toekomst te krijgen dus maar een afspraak gemaakt met RDW. Drie weken geleden langs gegaan en het nummer opnieuw laten inslaan.
Dat is wel een punt van aandacht als je een 75 of 90 koopt. Het komt ook nogwel eens voor dat ie onder de trekhaakplaat zit. Kost je toch weer iets van 70 euro.
Bij een Alfetta zit ie onder de motorkap. Daar zijn bijna geen problemen te verwachten.