Nou, wer een kleine update van vanavond. Alles is er af en bekeken. Kan helaas de turbo niet van het spruitstuk scheiden, wegens te kort aan bepaald stuk gereedschap
Wat is er nou gebeurd..... schoepenwiel aan de uitlaatkant is vastgelopen in het turbinehuis
Turbineasje gebroken er voor of er na, dat is om het even. Ook zijn er de nodige schoepen krom/kapot/weg.
Behalve dit probleem kwam ik ook wel wat andere werk tegen wat aandacht vereist
De retourslang van de olie, is volledig versleten. Onbegrijpelijk dat deze slang nog heel is, als je weet wat voor oliedruk er op staat. Ook is de uitlaatpakking volledig versleten/kapot. Blijkbaar heeft er toch wat ruimte op gezetten en is het gaan verbranden/slijten.
Hier wat foto's van hoe ik er nu voor sta.
De bewuste uitlaatpakking
Het spruitstuk, turbo en het gewraakte slangetje van de olieretour
Hier een paat foto's van hoe het turbinewieltje vast zit in het turbohuis.
Het is wat moeilijk te zien, als het al te zien is
Al met al mag ik van geluk spreken, het had veel erger kunnen zijn....
Groetjes,
Marc