Nu had ik nog een vraag, eigenlijk voor technisch gedeelte...
Ik had erna even een testrit gemaakt, eerste maal in 2 jaar (daarvoor 2km gereden en daarvoor 11 jaar niets).
Remmen liepen enorm hard aan, wist ik van te voren maar niet dat het zo erg was. Bij ontkoppelen stopte de Alfa van zelf
. Dan maar een revisieset besteld dankzij Jef75 en vandaag binnengekregen voor €50 voor de 2 klauwen. Dat is iets voor deze week.
Maar nu komt het, in neutraal klimt de motor gewoon in toeren, en je hoort de turbo draaien/fluiten. Bij het optrekken was er helemaal geen vermogen, toeren stopte bij 2500rpm dan begon hij i n te houden. Turbo hoor je duidelijk draaien, precies of hij te weinig benzine krijgt. Twijfel ik erg aan. De remmen kunnen toch niet zo hard vastzitten dat die heel de boel tegenhouden??
Ritje maar heel kort gehouden, wilde remmen niet te fel belasten. Na de revisie zullen die wel beter lopen.
Dus toeren in neutraal gaat, turbo werkt, kan ik ook op discometer zien
, toch benzine toevoer probleem??
Alfa heb ik 2 jaar geleden naar garage gereden, reed toen gewoon in toeren, heb sindsdien wat bedrading verwijdert maar dat kan alleen maar alarm geweest zijn..
Groeten,
Stille