oke, de 155 is weg. baal er best wel een beetje van maar goed. ja dan moet er natuurlijk weer'' wat anders komen... nou kan ik mijn qv van stal gaan halen maar ik vind hem echt te mooi om hier aan de straat te zetten, tis namelijk de mooiste type 2 qv van nederland, ik ben niet arrogant, ik durf de competitie wel aan

. ik heb dan ook besloten de qv helemaal origineel te laten staan in de stalling, om ook niet in de verleiding te komen er van alles mee te doen. nou heb ik nog een ander probleem', ik ben nog steeds niet uitgekeken op een type 3, wat een alfa, wat ben ik verknocht aan dat model he, misschien wel net zo erg als patje'.
dus maar opzoek naar een strakke type 3 (waarmee we' lekker kunnen knooien dan, ik heb twee linkse handen dus kan vrij weinig)
Ik heb wel een mooie gevonden al zeg ik het zelf..... namelijk een Imola met een 16v motor (nee niet die uit groningen). de beste man waar ik hem van gekocht heb heeft zelf dat blokje er ingezet. weet je meteen wat er aan gedaan is etc etc.
ik ben er mega blij mee iig

wil je weten wat allemaal mee van plan ben? blijf deze topic checken zou ik zeggen...
Boxergroet, Werner 33 for life........
De qv voor wie hem nog nooit heeft gezien: vet he !?
De Imola, toen ik hem ophaalde: