Het is een Alfa Berlina 1750 uit 1971, 1 van de laatst gebouwde 1750's hij heeft hangende pedalen, zwart leren bekleding.
ik heb deze auto gekocht in Ermelo bij een dealer die deze al een tijdje had staan en ingeruild had samen met een golf 3, Na mijn vader opgetrommelt te hebben om te rijden met de aanhanger zijn we op een zaterdag met de auto-trailer naar Ermelo gescheurd.
Na aankomst bij de des betreffende autodealer bleek dit een garage voor moderne auto's te zijn (mercedes,volkswagen). De auto zelf stond ergens achter in de hoek van de hal tussen allemaal moderne auto's te wachten op zijn nieuwe baasje.
Na wat gepraat te hebben met de verkoper bleek dat hij niet veel van de auto afwist (alleen dan het een alfa was). Na de auto wat beter te hebben bekeken moest er natuurlijk ook een test ritje gemaakt worden . De auto stuurde strak en remde recht en goed over het algemeen geen mankementen. na een kleine inspectie op de brug bleek de auto super hard te zijn, nergens was roest te bekennen alleen het stuurhuis lekte een beetje maar dat is een kleinigheidje.
Na wat onderhandelen nog aardig wat van de prijs afgekregen (door onwetendheid van de verkoper) . Daarna de auto opgeladen en terug gereden naar de achterhoek.
Eindelijk was het dan zover ik had mijn eigen alfa , het duurde niet lang of er moesten natuurlijk dingen aangepast en veranderd worden.
de volgende dingen moeten nog gebeuren aan de auto
* Carter bescherming eronder *Check*
* Uitlijnen met dunlop set mee bezig
* Rechter voorlicht maken
* Mischien andere wielen
set veren gekocht en er onder gebouwd
Gele koni's eronder en verlaagd voor
Alleen voorkant verlaagd
de set nieuwe achterveren met gele koni's
De Achterveren en schokdempers eronder draaien
Voor en achter verlaagd
Carterbescherming eronder gemaakt
1-2-3 digitale onsteking ingebouwd en afgesteld
Het resultaat tot nu toe(ben er super blij mee )
Onze inspiratie bron
binnenkort weer een update