een grotere belediging voor een scheavuningûr bestaat er volgens mij nietDat wordt dan oppassen geblazen voor west-hagenezen!

een grotere belediging voor een scheavuningûr bestaat er volgens mij nietDat wordt dan oppassen geblazen voor west-hagenezen!
Maar met een beetje inspanning kunnen we nog wel een grotere vinden denk ik... maar eens een brainstormsessie organiseren (onder het genot van een paar biertjes en auto's kiek'n!)een grotere belediging voor een scheavuningûr bestaat er volgens mij nietDat wordt dan oppassen geblazen voor west-hagenezen!
is de taasman als geslaagd voor een ""in de plaats van"" 90Tazio is de laatste tijd weer meer met de gedachten bij 90's dan GTV's..........![]()
Net voordat ik straks 3 weken de beschikking heb over een handige werkplaats..........en dus een flinke slag met de GTV kan maken. Maar ga dan toch liever weer met een 90 aan de gang.........
Denk dat ik maar eens een te koop topicje ga starten........
Nee, nog niet concreet.....zijn wel mogelijkheden.....maar wil graag de ruimte hebben en niet nog 2 projecten hebben staan.........
is de taasman als geslaagd voor een ""in de plaats van"" 90