joost
Member
Member

RE: en mn 2de alfa!!!!

di jun 10, 2008 20:37

Ciao alfistsi!!!!

Inmiddels weer een stuk positiever! Motor heeft het al gedaan en het interirieur is nu wel droog, Alle stekkers droog en schoon en alle relais vervangen.
De computer heeft alleen ook wat water meegenkregen dus soms doet ie het wel en soms niet, kan ik wel enkele weerstanden vervangen maar zit me toch niet lekker. Dus nu opzoek naar andere, zie mn gezocht topic, komt best goed. inmiddels al ander computers gevonden, vrijdag erin en dan proberen.... hopen dat ik dan de burchtenrit kan rijden!!!!
Verder ook nog wat ander klusjes gedaan, had ook nog injector rubbers en inlaat rubbers besteld en ik had mezelf beloond met een brulpijp, die zitten er nu dus ook al weer in.
Ben deze hele week vrij dus dat komt ook weer mooi uit.
Vandaag de keienvanger eronder vandaan gehaald en de nieuwe erin gelast.

Hoop zeer snel weer te rijden, gaat tot nu toe wel redelijk dus......Keep you posted!
33 16v s 1992 alfa Rosso
usa spider 1987 nero
156 sw 2.0 jts 2002 blu daytona
159 sw 2.2 jts 2007 alfa rosso
Scarb lidnr 04117

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

za jun 21, 2008 12:08

Hey Joost,

Barbara vertelde al dat het er allemaal weer een stuk rooskleuriger bij staat.
Gelukkig dat jij de mogelijkheid hebt om er met flink wat tijd weer een rijdend beestje van te maken.
Nog even duimen draaien voor een mooie zomer en kun je alsnog weer volop genieten!

Groetjes, Hylke
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

bartwes88

ma jul 21, 2008 22:59

hallo allemaal,

heb sinds kort mijn rijbewijs en dacht een lekker dagje te rijden. Reed in een plas die diep was dan dat ik dacht. Nu is de hele motor volgelopen met water. Volgens de anwb zou er een nieuwe motor in moeten. Ik ga morgen zo snel mogelijk naar de garage maar ik vrees het ergste. Nou heb ik er geen verstand van dus hoopte ik dat misschien 1 van jullie hier raad mee weet. Zou die het nog gaan doen?

groetjes bart met een natte alfa 146 1.6 twin spark

bartwes88

ma jul 21, 2008 23:00

hallo allemaal,

heb sinds kort mijn rijbewijs en dacht een lekker dagje te rijden. Reed in een plas die diep was dan dat ik dacht. Nu is de hele motor volgelopen met water. Volgens de anwb zou er een nieuwe motor in moeten. Ik ga morgen zo snel mogelijk naar de garage maar ik vrees het ergste. Nou heb ik er geen verstand van dus hoopte ik dat misschien 1 van jullie hier raad mee weet. Zou die het nog gaan doen?

groetjes bart met een natte alfa 146 1.6 twin spark

joost
Member
Member

ma sep 22, 2008 22:05

Allen,

Inmidels al weer een tijd aan het toeren gelukkig!!! ( drukke tijden dus even niet gepost)
Na een hoop elende nu weer helemaal zo blij als een kind!!!! rijdt echt wel heel lekker zo'n spider!!!!

Een hoop uitzoek werk verder bleek dat 1 van de computers niet de juiste was, was een computer van een europese auto en ik heb dus een amerikaanse uitvoering...
Had niet gedacht dat het zo veel uit zou maken maar dus toch.... uiteindelijk 2 weken gewacht op een computer die ik via ebay uit amerika liet komen.
Kosten vielen gelukkig nog enigszins mee met die dollar van nu......
Nu even niet veel meer uitgeven, heb nieuwe achterasrubbers,(moeten er alleen nog onder) en een nieuwe stuur gekocht, die zit er al wel in.
Nu maar eens rijden en kijken wat er allemaal nog uitkomt......
Op het spectacolo hield ie zich goed, heb meegedaan met registerijden en het rijden en glijden.
was erg leuk om te doen en heb er veel van geleerd!!!!
Aankomende zondag ben ik erbij met de limburgrit, nu maar hopen op lekker weer!!!
tot dan

hier nog een mooie foto!!!
Afbeelding
33 16v s 1992 alfa Rosso
usa spider 1987 nero
Scarb lidnr 04117

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

di sep 23, 2008 10:22

Ziet er goed uit Joost!
Geniet er van en, ze hebben inmiddels borden geplaatst op jouw glijplek.
Enige aanmerking is dat je de borden waarschijnlijk pas opmerkt als het te laat is :evil:

Succes!
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

witte
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ

di sep 23, 2008 12:35

ziet er weer mooi uit :!: Veel rijplezier!
Waar had je die schuiver gemaakt?

joost
Member
Member

do sep 25, 2008 21:05

Ben ook echt als een kind zo blij weer!!!

was op de rotonde richting bunschoten bij de esso daarzo.
vanuit amersfoort dan he, was echt heel beroerd weer en de combi met de onervarenheid met de auto deed me das om....

maarrr alles is weer ok!!( alleen start ie nu niet meer, denk startrelais kaduk!)
33 16v s 1992 alfa Rosso
usa spider 1987 nero
Scarb lidnr 04117

Andretti Molletti

do sep 25, 2008 22:02

Die Rotonde richting de dierentuin is nog veeeeeel linker ;)

Ik zie weer meer Alfisti in de buurt. 8)
Kan niemand een kluphuis regelen met sleutelavonden??? :lol:
Kunnen we als eerste Joost zijn startprobleem tekkelen ... moet ik ff een relais er in hangen voor je naar limboland gaat?? :wink: :wink:

witte
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ

vr sep 26, 2008 06:48

Op de Bunschoterstraat heb ik vorig jaar ook bij het uitkomen van de 2e rotonde een paar rondjes gedraaid! Ging allemaal net goed. :oops:

Verder; LAten we gewoon de Piratenvlag op garage van Tom & Serge planten, zijn we meteen voorzien :lol:

Terug naar “Projecten”