is 't zo moeilijk om veren voor een SW te vinden? mijn ex-SW was ook verlaagd (door een eigenaar voor mij) en dat zag er echt zoooveel cooler uit! zou die van jou afmaken!
Verder; complimenten!
is 't zo moeilijk om veren voor een SW te vinden? mijn ex-SW was ook verlaagd (door een eigenaar voor mij) en dat zag er echt zoooveel cooler uit! zou die van jou afmaken!
Verder; complimenten!
Heb geen ervaring met dit merk, Maar mijn Sportwagon is onlangs verlaagd met Jamex veren van een "normale 33" geen probleem!is 't zo moeilijk om veren voor een SW te vinden? mijn ex-SW was ook verlaagd (door een eigenaar voor mij) en dat zag er echt zoooveel cooler uit! zou die van jou afmaken!
Verder; complimenten!
Toevallig vandaag bericht gehad, alleen COBRA heeft veren voor de SW, 4 cm omlaag.
Iemand ervaring met dit merk ?
SW is wat mij betreft klaar, hierbij de fotoos van het eindresultaat :
Vandaag de registerdag :
Lekker de autobahn op en geen enkel probleem!!
Wat moet er verder nog aan gebeuren ?
- Beetje lager graag, veren zijn echt heel moeilijk te vinden.
- Leuk einddempertje scoren.
Hou jullie op de hoogte,
Bedankt voor alle reacties, ook vandaag in de Lutte.
Hoeveel gaats veerpoten heb jij dan ?Heb geen ervaring met dit merk, Maar mijn Sportwagon is onlangs verlaagd met Jamex veren van een "normale 33" geen probleem!is 't zo moeilijk om veren voor een SW te vinden? mijn ex-SW was ook verlaagd (door een eigenaar voor mij) en dat zag er echt zoooveel cooler uit! zou die van jou afmaken!
Verder; complimenten!
Toevallig vandaag bericht gehad, alleen COBRA heeft veren voor de SW, 4 cm omlaag.
P.s. Ziet er nu al goed uit, maar moet toch echt wat lager! Succes!
geen ervaring met cobra en ook niet met een SWis 't zo moeilijk om veren voor een SW te vinden? mijn ex-SW was ook verlaagd (door een eigenaar voor mij) en dat zag er echt zoooveel cooler uit! zou die van jou afmaken!
Verder; complimenten!