Neen! Dat is zo! Je zag dat ik er vanmiddag ook even voor ging staan.
Zet het morgen maar eens recht op een mooi vlak stuk asfalt...

Dat was ook de reden voor mij, ik had een aantal onverklaarbare foutcodes, terwijl de motor eigenlijk heel soepel draaide. Ik had totaal geen besef dat ik zoveel vermogen miste. Nu moet ik em eigenlijk nog een keer uitlezen om te kijken of ze inderdaad weg zijn. Maar mijn laptop waarmee ik dat kon is helaas overleden. Maar ik verwacht niet dat er nog problemen zijn.dit was voor jou dus wel erg zinvol even een run draaien, en er achter komen dat er iets niet in orde is.
beter nu, dan dan je schade rijdt door te arm mengsel![]()
en gelijk op papier het verschil tussen euro en LPI , dus mensen LPI is zo gek nog niet![]()
altijd leuk zo'n vermogentest, zelf afgelopen weekend met het vw busje van 1964 op een bank geweest, 103pk /161nm, wil dit met de Alfa's dus ook wel een keertje doen
Die installatie krijg je niet meer op G3 gekeurd, tenzij je een nieuwe tank (wegens nieuw keurmerk) en nieuwe computer bij Vialle koopt (wegens G3 certificaat).Balen.... Toevallig weet ik een G3 installatie te koop voor 155 16V. Dit i.c.m. een -nooit dure- 155 16V (die ik dan weer niet te koop weet) iets?
Bied maar een bedrag, moet je wel snel zijn, want de verzekering heb ik al verteld dat als die TL verklaard wordt, ik het wrak niet hoef te hebben. Je moet het wrak dan compleet overnemen en betalen voordat ik de verzekering informeer, ik wil namelijk niet met een schade auto blijven zitten.Jammer Rob.... Daar gaat ze dan... Stonden nog een paar leuke foto's van in het laatste KB... En toch is uit elkaar trekken wel te doen... Mocht je er niks mee willen doen, wil ik hem evt wel compleet van je overnemen om zelf te demonteren... Zit voor mij toch nog wel het een en ander bruikbaars aan.![]()
Suc6 met de afhandeling.
Greetz,
Bas